Sunday, January 2, 2011

terlalu kenyang..

kerana terlalu kenyang dan keletihan aku terus je bum bum tido.. tak sempat nak bertenet, tak dan nak update apa2..

kekenyangan kerana dek aktiviti yang tak berkesudahan semalam... makan, makan, makan, & makan lagi.. keletihan kerana berjalan2 tak hengat... keluar rumah dari 11:30 pagi.. sampai ke rumah 9:00 malam.. mengalahkan bekerja..

seperti dirancang.. sampai di rumah yang ke 4 baru laa makan sungguh2.. almaklumla.. rumah sedara sendiri (second cousin pengantinnya..) selesai je di rumah kenduri, aku & famili pun merancang nak 'jalan-jalan cari pasal'..nak ke seberang.. konon nak bawak hero kecik tengok laut..

mula2 destinasi ke Batu Feringghi.. terus lagi ke Teluk Bahang.. fuh! dah lama tak jalan2 situ.. jenuh tahan pening dok kona-kona..(banyak selekoh).. kemdian kami terus kan perjalanan suspen juugak rupanya bila jalan di hadapan banyak dengan selekoh tajam.. dah la tajam, dekat2 pulak tu.. elok jugak la si hero tido.. kalau tak jenuh jugak la nak kawal dia...

sampai satu tempat yg tak de sign board, jumpa pulak bangsal pondok org jual durian.. ramai pulak yang berhenti makan di situ.. aku & bonda decide nak singgah laa.. kekonon nak la bawah balik buah tangan dari Pulau Pinang ni..

rupa2nya pondok yang aku singgah bukan laa pondok jual durian.. tapi jual emas.. sebab apa aku kata emas?? tungggu.. aku update...






*kaco betul laa hero kecik ni.. nak kena offline kejap..

No comments: