Thursday, January 27, 2011

lompat bintang?? r u kidding??

ari ni ada kelas PJ a.k.a senaman dengan murid tahun 3.. dari semalam dah set dalam kepala nak main skipping.. kekonon cikgu pun nak tumpang sekaki laa melompat.. kot2 mau kurang lagi 2-3 gram lemak...

sekali aku p stor sukan, pintu pulak berkunci da... hancur luluh ati aku ni... (konon!) tukar plan.. mula2 macam biasa warming up... kemdian teringat time aku budak2 dulu kena buat lompat bintang.. jadi aku pun suruh laa budak2 tu melompat... rupa2nya ada yang tak tau lompat bintang tu cemana... jadi, terpaksa laa cikgu ni buat demo dulu... hadoii!!!

cikgu pun lompat laa sekali dengan budak2 dalam kiraan 5.. 5 sudah laa.. buat apa banyak2.. mau terpeleot cikgu satni...

dalam dok lompat2 tu sekali masa mendarat.. (mendarat la kan? kalu tak nak cakap apa ek?) kaki aku cam ada bunyi tup.. adeh!! aku dah tak sedap ati.. last2 suh budak2 je laa lompat..

dah letih melompat, aku ajak budak2 main bola beracun.. sebab terjumpa sebiji bola dalam longkang kecik tepi court bola tampar tu... cikgu pun teringin la nak main jugak.. bila cikgu pun join sekali semestinya jadi sasaran budak nak tuju bola ke kaki cikgu.. melompat lagi la cikgu nye... iskk.. lama sungguh aku tak melompat macam hari ni sejak tragedi lutut aku seliuh masa kat maktab..

ni baru lepas taruk minyak panas.. lega sket.. alhamdulillah..




*rasa-rasa hari ni ada la kot lemak aku cair 10-20 gram... ;)

No comments: