Tuesday, January 11, 2011

sumanya tak dan..

baru siap buat lesson plan.. ingat nak menyinggah laa ke rumah kengkawan sebelum aku melelapkan mata.. tapi rasanya cam tak dan laa... banyak rumah yang aku tak singgah lagi ari ni.. aisey...


siang tadi keletihan.. balik rumah plan nak meronda2 laa.. alih2 bleh pulak lena dengan hero kecik.. sedar2 je dah nak dekat kul 6... letih sungguh laa... pagi tadi bangkit awai oo.. kui 5 dah bangkit.. (org lain bangkit lagi awai tak kecoh pun....)


sebelum taip entry ni dan singgah rumah kak LG je.. tu pun tak dan nak baca betoi.. syok tengok pic je.. nanti esok laa komen.. nak baca entry kak LG kena konsentrate..baru best.. tambah pulak layan pic makan2 yang memang bleh menjahanamkan diet aku.. erk!? aku diet ke??? :P


kepada tuan2 rumah yang jenuh buat entry memacam.. nanti laa time lapang2 boleh laa singgah lama sikit.. (kalau ada ayaq kopi dengan biskut pat sagi pun ok..) hehehe



*mata pun makin pedih.. suma org dah lama bumbum.. aku jeles ni.. mesti kena join jugak...

No comments: