Friday, January 7, 2011

tahniah my pren!

tadi petang pegi rumah besfren kat belakang rumah.. dah lama kawan dengan dia ni... sejak umur 8 tahun.. penah satu kelas masa tingkatan 2.. penah keja sesama masa zaman kegawatan aku dulu.. dia jugak laa yang jadi pengapit masa aku kawen.. dia la jugak kawan yang sedia mendengar segala luahan perasaan aku dulu...

setelah dikecewakan berkali-kali..

hari ni.. dia bertunang dengan pilihan parent dia.. aku tumpang gembira.. alhamdulillah selamat semua nya.. insya ALLAH majlis ijabkabul 1hb May nanti...

kepada Syikin sahabat ku.. tahniah!! semoga segalanya dipermudahkan ALLAH... aminn ya rabbal 'alamin...


Syikin - baju kuning..


*dah mula pikir hadiah apa nak bagi dia nanti.. huhu

2 comments:

Citarasa Rinduan said...

bagi hadiah apa??
sure yang best2 utk kenangan syikin kan????

em...lawa syikin tu yer,.,manis jer...
alhadmullilah..kadangkala kalau dapat jodoh pilihan keluarga pasti bahagia, ayu pun pilihan family,....hehehhe

ejaescobart said...

ayu,

tu laa yg pikir awal2 nak bagi apa kat dia...

manis, dia suka senyum & ketawa.. insya ALLAH mudah-mudahan bahagia ke akhir hayat,..