Friday, January 21, 2011

esok p skolah.. huhu :(

esok ada program bersama ibu bapa murid darjah 6.. aku tak terlibat secara rasmi.. sebab aku hanya mengajar subjek kemahiran hidup je... so dok tepi diam2.. biar cikgu2 yang ngajar subjek teras je bercakap.. fuh! lega..

tapi.. walaupun tak terlibat secara rasmi dalam program tu.. tapi nampaknya aku terlibat dengan rasminya dengan program lagi satu.. mengacau bubur asyura.. walaupun dah bulan Safar.. tapikan aku rasa adalah lebih baik nama bubur tu di tukar.. dari asura kepada Safara..

bahan2 yang nak direbus belum lagi laa dapat..jap lagi ada la tu yang bagi.. jgn di bagi benda yang payah aku nak buat sudah laa...



*esok pecah peluh laa aku.. huhu..

2 comments:

azieazah said...

Seronoknya join program buat Bubur Asyura. Kak Azie pernah join 2 kali. Meriah wpun banyak kerja, tapi bila ramai tak rasa penat.

Seeloknya bahan keras direbus lebih awal di rumah.

Citarasa Rinduan said...

salam..
wah...cikgu kita nak memasak nie..
bubur asyura tak boleh ganti nama lain..macam nama sambal belacan gak...hehehehehhe


okey..esok syer gambor eik...mana tau..ada geng2 lama kat penang nun...