Tuesday, January 11, 2011

Spa Q vs Spa' U




haha., masa aku taip tajuk entry ni tv tengah tayang cita Spa Qistina.. sambungan telenovela Malaysia Spa Q yang penah ditayang di TV3.. sekarang ni Spa Qistina tayang kat channel Prima je.. kali ni Norish Karman yang pegang watak Qistina dah diganti dengan Nanu Baharuddin.. rasa macam tak berapa nak syok.. pasai rambut dia memang menggangu tontonan aku... eh! bila aku tengok Spa Qistina ni aku teringat Spa' U...

...........

kalau sesapa yang melanggan Warna mesti pernah tengok rancangan Oh Yeah!.. salah satu slot dalam rancangan tu ada drama pendek.. (aku tatau laa bleh dikatakan drama ke tak..) nama Spa' U.. sebab apa nama spak? sebab spa ni special sket bukan urut tangan kaki.. tapi sepak-sepak badan client.. best kan?

yang paling tak tahan tu bila pelakon nye ucap dialog ala2 drama Indon mata mesti beliak2.. kemdian kemera zoom shot kat pelakon.. siap dengan back ground music.. pelakon Spa' U ni terdiri Adibah Noor, Zizan (memang macam Kenny G...), Johan, Nabil, Sharifah Amani..

hero kecik pun pandai gelak bila tengok rancangan ni.. macam laa dia paham sangat..


promo Oh Yeah!







*setiap rancangan dari Vision Works aku memang sokong.. sebab aku minat gile Afdlin...
yehaa!!


*sungguh tak hapa hapa entry aku kali ni...

No comments: