Monday, January 10, 2011

komen sket...

malam tadi tengok buat kerja sekolah sket sambil tengok AJL.. aku layan sorang2 je.. yang lain suma dah bumbum... Yuna, artis pertama buat persembahan.. simple je dia nyanyi.. tak payah guna ramai penari yang boleh runtuhkan pentas.. hehe...

persembahan penuh dramatik pun ada.. Hafiz.. siap kena tembak2.. aku ingatkan dia betul2 rebah.. rupa2nya gimik showmanship je... teringat masa Juara Lagu 1990 tak silap aku.. penyanyi Aishah buat persembahan ala2 drama sket untuk lagu Janji Manismu.. siap bawak beg besaq macam nak p Mekah lagi.. huhu..

satu je nak komen.. juara AJL kali ni.. cam tak caya je lagu tu boleh menang... pada aku kan paling tak leh nak terima cara penyanyi dia Anna Raffali sebut bait2 ayat dalam sebutan ala2 Ajai.. hish.. stail ke cenggitu.. masa dia cakap aku dengaq cam ok je... mm.. nak komen banyak2 pun tak guna.. dia dah bolot segala trofi & duit bagai.. mewah.. mewah...

apa pun tahniah la pada yang menang..




* best tengok Faizal Tahir terjun dalam air.. pastu nak nyanyi macam tertelan air.. huhu... :P

2 comments:

su said...

tice xtgk pon smlm..kikiki..tau2 ana raffali menang..da rezki dia kot...

ejaescobart said...

betul tu.. rezeki dia.. semalam tu Eja tengok pun pasal nak siapkan keja.. kalau tak,memang tak tengok dah.. baik tido awal.. :)