Saturday, January 1, 2011

entry pertama 2011


salam pagi tahun baru.. dah bersarapan?? ke masih dalam selimut? heheh.. hari ni aktiviti makan, makan, & makan lagi selain dari tengok TV je.. huhu..

pagi lagi dah bersarap sardin roll by kak ipar ku.. aku? tukang beli roti & makan je.. buat tadi dapat la 26 gulung.. sekali licin.. tak dan nak snap.. dah rupe cam piranha masing2.. tak sat dah tinggai piring.. isk isk isk,... kebulur lapar sangat ke org dalam umah ni...

masa tengah taip entry ni, anak buah bukak channel 131.. cita Lu Pikirla Sendiri The Movie.. kalau rating yang leh aku bagi.. aku bagi 2/5 je.. bohsan je jalan cita..

sementara tunggu sampai kul 11:30 sebab nak p kenduri kawen.. awal sangat ke? tak laa sebab aku kan ada 4 jemputan hari ni.. jadi kena laa kuar awal.. plan pegi umah pertama makan ringan2 je dulu.. ala kan ke kenduri sekarang ni ada side order dish instead of lauk pauk kenduri yang biasa je...

...................

semalam tu sempat laa tengok bunga api kat TV2.. kemdian tengok masing2 dalam umah ni dah belayar sampai ke China aku pun join le sekali...

sebelum abis hari ni so kepada yang membaca.. SELAMAT TAHUN BARU 2011.. & SELAAT BERCUTI!!!



*sambil2 dok kira berapa lori laa kalori nak masuk lam perut ni... huhu

1 comment:

azieazah said...

Kalu dah cuti tu apa lagi yang best. Makan makan makan...

bila dah berat, mula rasa nyesal. Hikhikhik!