Tuesday, December 7, 2010

TV9 hampeh..

sampai je ptg tadi aku bukak laa tv.. teringat ada cita best kat TV9.. tapi aku lupa apa nama rancangan tu.. masa bukak tu rancangan dah mula.. dan cerita yang menarik perhatian aku mengenai keluarga adik bongsu Ustaz Riduan Tee.. nama dia lupa pulak.. tapi memang menarik laa.. dia ceritakan penghijrahan dia.. kemudian macam mana penerimaan mak dia..sampaikan aku terjerit panggey bonda mai tengok sama.. (padahal dia sibuk kat dapoq..) sebab menarik sangat pada aku...

dalam dok syok2 & penuh konsentrasi.. tetiba bleh plak kluaq segmen Chopp! yg 2-3 minit tu.. dok promote cita apatah.. aku ingatkan lepas tu ada lagi laa sambungan pasal penghijrahan adik ustaz tu.. tapi tak dak jugak..

terus je sambung dengan rancangan Idola Kecil... what the...? apa kejadahnya rancangan yang sebelumnya pun blum abis trus sambung rancangan lain.. hish!! geramm nya aku...

memang TV9 hampeh laa hari ni!!

2 comments:

Citarasa Rinduan said...

selamat pagi eja..
saya pernah kena sekali..layan cerita drama (tajuk agak lupa)..aak feeling gitu..

selepas iklan...yang promote ttg choop tu lah...tiba-tiba kami tunggu...ler,....alih cerita lain pulak..


agak hairan dgn tv 9 yang tak perhatin dgn penonton yang setia..

ejaescobart said...

rasanya Media Prima ni saja buat cam tu kot..kalau penonton tak berkenan channel tu..bleh lompat pi tengok channel lain.. mentang2 la banyak rangkaian.. ikut suka depa jaa...