Monday, December 6, 2010

masak guna dapur org je hari ni...

pagi ni bonda pegi ngaji kat surau.. kemdian gi hang out dengan kengkawan dia.. wah! hang out tuu... tengah hari baru balik katanya.. si hero plak tak nak bangun dari riba.. hish! susah nak gerak kemana2... nak ke dapur amik air pun diikutnya.. ikut saja tak pa.. siap ada lagu gurindam pelbagai irama... tu yang tak syok..

nasik dah panaskan.. (haa?! panaskan..? tak masak ke?) ari ni tak masak.. pasal nasik malam tadi banyak.. en suami makan tak banyak.. jadi buat apa nak bazir masak lagi.. perabih dulu yang dalam periuk tu.. lauk hari ni?? masak kat dapur orang je bonda cakap.. "tunggu je mak balik karang.. lauk tak yah masak.." yay!! (yay?! ceh.. dasar penyegan..)

bonda dah balik.. si hero baru je lelapkan mata.. sempat laa bukak lappy utk update.. huhu.. lauk hari ni siput sedut, sup daging utk si hero, gado-gado & cencaru sumbat sambal..

pic tak dapat nak snap.. bateri kamera dah kong,.. dok tengah charge..


p/s: aku dah semakin angau... cemana nak buat bila balik Muar nanti? aku bukan ada berukband pun...??

2 comments:

Ilhamny.com said...

slalu kalau nasik xabis, esoknya sure buat nasik goreng punya...hehehe..menu wajib..

ejaescobart said...

benz, tak dan nak buat nasik goreng tadi.. en suami nak p keja awai..