Sunday, December 26, 2010

RTM..

aku gerak dari Ipoh siang tadi dalam kul 10.. sebelum keluar rumah tu dah melantak makan bihun goreng Singahpo.. 2-3 kali tambah la jugak.. heheh..

sampai PB ngam-ngam kul 12.. terus p umah kenduri.. dah nama pun makan tengah hari.. maka nya kami2 ni makan siap bertambah2 lagi.. huhu,, ye laa kat umah mana ada apa..

aku ada lagi jemputan sebenaqnya.. kat Sg Acheh.. umah mentua Nakia.. tapi tak dapat nak attend.. coz lepas dari rumah kenduri kawen tu ingat nak balik solat dulu.. alih2.. masing2 dah kekenyangan keletihan ter-pengsan.. langsung sedar2 je dekat2 kul 5.. tak pegi laa jawabnya..

malam ni dinner buat nasik goreng pedas... taruk cili api + bawang putih seulas + ikan bilis yang dah ditumbuk.. nasik 2 pot.. licin...


* RTM = rehat , tido, makan