Monday, December 6, 2010

tertunda..

tadi aku dah nak update masa awai2 tadi.. pastu hero kecik perasan plak aku bawak lappy ni.. mula laa sibuk... bila ayah angkut dia masuk bilik... menarik bagai nak rak.. dengan berjuraian air mata dok kat sebelah aku...mula2 tu warak je laa.. dok tgk aku taip.. pastu mula la jari dok tekan2.. sekali tu dia tekan butang OFF... aku tutup terus laa.. bawak dia p 'mengeram' (tido).. dengan aku sekali tido.. ni baru bangun pulak.. semata2 nak update blog.. cam angau bercinta plak kan? huhu...

mengalahkan time bercinta pulak.. :P

4 comments:

azieazah said...

Semangat tu....teruskan!

ejaescobart said...

yeah betoi!! :D

shila said...

aku kena curik skit semangat hang nih... aku nak update satu hari satu citer pun susah... tabik spring lah

ejaescobart said...

curi jgn tak curi.. curi yg ni aku tak marah.. kalau curi yang lain.. i see u in court! hahahhaa...