Friday, December 24, 2010

Anugerah Skrin

baru je abih tengok anugerah skrin.. aku tengok pun dah ujung2.. tadi layan desprate housewives season 6..

tahniah la pada yang menang.. yang sempat aku tengok tadi.. Bront Palare, Sharifah Amani.. (fuh! seksa masa naik stage tadi..), pengarah drama Antara Garisan.. (best cita ni..) .. lain2 tu tak berapa nak ingat coz tukar2 channel.. :P

cuma nak komen sket la pakaian pemenang anugerah.. ye la aku paham dah nama pun masuk tv.. malam glamer plak tu.. tak kan la nak pakai baju kurung plak kan? tapi ok pe pakai baju kurung.. dari berkemban cam nak p mandi kat telaga tu.. kan? hehehe..



(pic amik dari gugel)



*ngomelan sebelum tidur.. nak berborak suma org dalam umah ni dah selamat mimpi macam2 dah.. aku je jadi burung hantu lagi ni.. huhu

1 comment:

shila said...

malam ni trend pki berkemban... tak silap aku pelakon pembantu wanita pki lagi dasat dr sarifah amani tuh...