Tuesday, December 7, 2010

aku dan suami berjaya menonggekkan diri.. hahaha

soheh sapa yang baca tajuk pun rasa cam lucah je entry aku kali ni... jgn dok kona merapa naa.. aku nak cita stret ja ni.. (stret = straight)..

lepas aku frust tak dapat barang yg aku nak dari kedai 100 yen.. aku ajak en suami p menonggek kat Pantai Road.. hahah.. mesti ada yang heran.. apa kejadah nak p menonggek kat tepi jalan.. dah sewel ka apa..

bukan sewel.. tapi nak lepaskan rasa tak puas ati jenuh dok cari kedai tu pastu barang yg nak tak dak plak.. sebagai pampasan.. kena la p layan emo kat tepi jalan tu.. hahah..

akhirnya dapat jugak laa aku p makan rojak tonggek yg dah lama tak makan.. en suami pun heran jugak bila aku kata nak makan rojak tonggek.. ye la kat Muar mana ada makanan nama lagu tu...

sampai je kat gerai tu aku tengok penuh org kerumun.. hati dah risau.. ye laa buatnya dah abih.. tak ke aku frust lagi.. nak p cari apa pulak nak bagi ilang frust.. tak ke nyusahkan je nanti..

kan ramai tu.. nak menyelit pun payah..

last2 aku buat mejik.. bleh jugak cekau 6-7 cucuk.. pastu taruk lam pastik.. suh brader tu tuang kuah.. nah.. layan tepi pokok... (belakang brader baju merah ni..)

dah settle 7 cucuk.. aku tapau pulak lagi 15 cucuk.. hambek ko! jgn kena CB esok sudahh...


dah tak banyak pun..


demo yang tak berapa nak menjadi..

gerai tu bertentang dengan pejabat kesihatan ni..


* pic aku tengah layan rojak.. tak amik.. pasai aku tak makan pun memang dok lagu tu jugak.. hua hua hua..

2 comments:

Citarasa Rinduan said...

eja..
masa ayu study kat seberang perai..hujung minggu memang ayu makan rojak tu...hahahahah...memory lah..

ayu pilih yang masam2 dengn sotong..sedap sangat kuah rojak tu..hitam tapi menyelerakan..


rindu nak kesana lagi..wawawawa...di johor mana ada...???

ejaescobart said...

sama la kita.. kenangan tuu.. dulu kolej eja kat sebelah pejabat kesihatan tu je.. la ni dah suasana lain sangat2..

nak cari rojak tonggek kat Johor mungkin payah nak jumpak.. apa lagi..ayu juai laa kat kedai.. jenuh makan hari2... huhu..