Saturday, December 11, 2010

hari ni agak bizi mendobi.. mengalahkan kedai dobi.. penuh bergayut baju2..kena pulak hari ni cuaca mendung.. kejap2 gerimis.. tengah hari terus lebatt..

kelam kabut mendobi pasai esok dah nak gerak ke KL.. singgah Gombak jap.. kemdian terus balik Muar.. lama tak jumpak MIL.. dia pun masih jalani rawatan kat Melaka tu.. harap2 makin pulih la..

jadinya aku tak dapat nak update kalau dah balik kg... maklum.. aku tak dak beruk.. tapi kalau dapat melepak kat McD ke KFC ke.. leh laa kot...


.............

sambil taip entry ni aku layan cerekarama kat TV3.. tajuk Dimana Isteriku.. baru layan setengah jam dah terasa sayu je jalan cita ni.. ending dia tatau laa cemana.. mungkin happy kot..

pelakonnya pun mantap2 belaka.. Eizlan Yusof, Elly Suriaty, Zila Bakarin..

jom layanz..


salah satu babak... pic aku amik dari blog Eizlan..



* lain macam je tengok bentuk muka & bibir Zila Bakarin.. kena sengat lebah kot... :P

2 comments:

tunz said...

mama pu ngah tgk ni...best citer ni nampknyer ek...

shila said...

memang bestkan.... cuma ending eizlan meninggal tu aku x baper suka... suka hepy ending