Thursday, March 31, 2011

tertangguh..

salam.. hari ni baru berkesempatan nak update entry.. tu pun dah lama taip terperap kat draft.. kira entry yang nak basi jugak la..

kali ni nak cita pasal hari persaraan GB sekolah aku..yang jugak merupakan jiran aku.. (duk belakang rumah je..) majlis ni di buat pada 23 Mac yang lepas...

yang tak best nye.. aku ni ditugaskan bahagian kawalan murid.. murid pulak ditempatkan di makmal komputer yang pastinya jauh dari dewan.. punya laa tak best rasa.. tak boleh nak tengok acara berlangsung.. huh! cam nak saboo aku je suh duk dengan budak2.. sabor je laa..

tapi tak pe.. walaupun kena 'kurung' dalam makmal dengan budak2.. tapi aku keluar jugak laa menyelit celah2 cikgu2 lain kat dewan terbukak tu.. yang budak2 tu pulak aku dah siap pasangkan dvd.. haa... kan dah jadi cam panggung je makmal komputer tu.. oleh sebab2 keselamatan aku tak amik laa gambar dalam makmal tu.. yang ada gambar2 kat luar je laa.. tu pun bukan aku yang snap.. kalau aku asik snap.. tak de pulak muka aku nanti.. huhuhu... jom layanz..



masa muda wajahnya sama macam Arwah Sudir..




antara tetamu yang hadir..



sebelah kanan aku tu la kak Anisah..




bersedia sebelum persembahan..




posing dulu sebelum makan....



sebelum ngap...




selepas... hehehe




gambar kenang-kenangan bersama mantan GB dan tuan PPD





lambaian sebelum berangkat pulang..

No comments: