Thursday, March 3, 2011

tu dia.....


dalam dok berjaga2 pun boleh bersawang jugak rumah aku ni... mintak maaf laa.. tak dan nak sapu... ruang tamu pun bersepah... kusyen kat depan tv.. basikal roda tiga dah terbalik kat depan pintu... ni laa baru sempat nak sapu apa yang patut... heheheh... laa... rumput depan pagar tu pun dah tinggi rupanya... iskkk... rumah sapa laa tu haaa...


tu dia.. baru nak kalut... hehhee.. memang tengah kalut pun sekarang ni... almaklum la... budak2 nak periksa aku yang gelabah lebih... takut soalan yang keluar nanti ada yang aku tak sempat ngajar.. nak perabih silibus laa ni... dalam dok pulun suruh depa ni buat ulangkaji ada jugak yang mengelat.. tu yang buat aku gerrrammmmm saja..


............................

update hero kecik.. masih lagi batuk2 + berhingus tak abih2 lagi.. ubat dah masuk botol ke 2.. harap2 minggu ni dah baik la... aku & bonda dok buat spekulasi.. hero kecik demam mungkin sebab nak tumbuh gigi geraham.. aku tengok 2-2 belah baru nak muncul.. tu yang bahagian bawah.. bahagian atas aku tak berpeluang nak tengok... asik merengek je budak tu...

dan spekulasi yang dibuat dek pengasuh yang buatkan aku senyum pun senget je.... dia kata hero demam sebab nak ber'adik'... aduhh... senang sungguh depa ni buat spekulasi... sampai naik malu aku ni.. :P

dah laa.. tak mo laa cita lebih2.. malu seh!!

* minggu depan kena berjemur di padang lagi... huhuhu... makin itam laa muka cek!!!! :((

6 comments:

khairul nakia said...

buleh pulak kut..:P
(aku tambah malu hang)

ejaescobart said...

nakia..

adeh.. jenuh kaber muka ni.. (malu lagi..) :P

shila said...

eja... anak aku yg besaq tu rajin gak demam... aku bg dia minum scot emulsion ngn vit c appeton.. dah kurang demam... tahan lah sket... tapi doc syorkan scot emulsion tu yg original... appeton tu ganti ngn kiddy pharmaton... sebab yg ada perasa ni bdk2 akan mudah berkahak... kang lagi teruk plak semput...sbb hazim pun semput...

azieazah said...

Salam EJA.
MAAF lama tak berkesempatan nak jengah ke sini.

MAAF juga sebab perancangan nak hantar Tart tu tidak menjadi. Anak buah kena kerja kat tempat lain plak. Nanti akan diusahakan d lain kali ya. Sori.

Semoga anak-anak kembali sihat.


Tak Baekkk Tau, Gelakkan Orang...!

ejaescobart said...

shila,

aku pun dok plan nak bagi dia scotts emulsion.. tunggu dia lega betoi.. la ni dok batuk & selsema lagi... kalau bagi vitamin pun no point pasal virus tak ilang lagi...

ejaescobart said...

kak Azie,

la ni dok ada kat kl.. tak pa la nanti2 kemdian pun buleh pasai tart tu... belum mengidam lagi la kak.. ahaks!