Friday, March 18, 2011

siapa juara??

lagi bebrapa minit je lagi karpet merah Raja Lawak Musim ke 5 akan disiarkan.. sekejap je dah sampai final.. lepas ni sambung AF9 pulak (yang ni aku tak minat).. paling aku tak sabar nak tengok Imam Muda musim ke-2.. bila nak mula tayang ek?


berbalik pada cerita RL5.. kali ni susah sikit la nak ramal sapa yang boleh jadi juara.. rata2 finalis malam ni iaitu Balas, R2 & Man.. sama level je.. suma bergantung pada rezeki sms yang bakal dorang terima... yang pasti aku tak ngundi... hehehehe... (kredit tak dak aa... :P)


wajah2 finalis.. (pic aku gugle je..)


hish! harus kena goreng keropok ni... kejap lagi en suami sure merungut tak da kudapan nak ngadap TV..


*jom layan...

2 comments:

Citarasa Rinduan said...

selamat malam eja

ayu pun tegah tunggu nie

agak mencabar musim nie..sebab semuanya kurang best..
mana tau ada keajaiban

ayu pilih MAN

ejaescobart said...

ayu,

tepat pilihan ayu.. Man jadi Raja Lawak.. kaya laa dia 100K tu.. tak yah kongsi sesapa..