Monday, March 7, 2011

entry expresso...

niat di hati tengah hari tadi nak update entry... alih2 balik rumah je langsung tak sempat... sekejap je dah kul 2.. 2:30 tadi ada taklimat pegawai olahraga MSS daerah yang berlangsung 8-10 Mac.. huh! dari pagi sampai petang tuuu.. hari ni baru pegi taklimat, sampai rumah kul 6 tadi dah ngantuk dah mata ni.. esok tatau la cemana gamaknya...


ada masa nanti aku hapdet lagi..




*pening dok selongkar almari, cari t-shirt putih utk esok... adehhh...



UPDATE:


tadi keluar pi supermarket dekat2 rumah ni.. dapat laa t-shirt putih selai.. lagi 2 helai rembat en suami punya.. kira ok le tu...balik sok trus masuk mesin, kemdian rotate pakai sampai hari last sukan...

3 comments:

Citarasa Rinduan said...

eja--
nampak sangat kamu mmg banyak tugas...
dulukan yang utama yer

ejaescobart said...

Ayu,

tu la.. mentang2 eja ni org baru sekolah tu.. suma pakat hulur kat orang baru la.. yang pelik nye ada lagi baru dari eja tak pulak dihulurnya.. nasib badan..

tapi nak sedapkan hati.. "orang percaya kat kita le tu.." :)

azieazah said...

Kalu nak tahan supaya baju putih tak pudar, jangan mesin dgn apa saja baju berwarna selain putih..

Kak Azie guna sabun + Vanish utk setiap kali mesin baju2 putih (uniform sekolah). Memang tak perlu risau nak sental lagi dah. Terbukti.

Hari Wanita Sedunia ke-100: Aku Bangga Bermula Sebagai “Nor”...