Friday, March 18, 2011

posman kaya?


tahniah pada Man peserta akhir RL5 yang dah pun kita tau jadi Raja Lawak musim kali ini.. huh! hadiah pun bukan main lumayan... juara je dapat 100K, naib juara 50K, ke-3 dapat 30K... fuh memang lumayan..

Man ni rupanya seorang posman.. baru laa aku tau malam ni kerja dia posman.. selama ni tak pernah tau pun biodata peserta RL ni.. hehehe.. dok tengok je.. tak pun belek butang R tu.. (itu pun aku pilih2 jugak sapa yang aku nak tengok.. )

pecah rekod la posman paling kaya di Malaysia si Man ni.. tak yah hantar surat la pas ni... dok tunggu tawaran buat lawak je laa...




*kalau aku dapat 100K jenuh jugak nak pikir apa nak buat dengan duit tu...

1 comment:

Citarasa Rinduan said...

eja--
tak syak lagi..
kalau ayu yang menang..citarasa rinduan..ayu restorankan....hehehehe