Friday, November 4, 2011

selamat hari raya korban.. berkorban apa saja....

dah Jumaat...



salam Jumaat semuaaa... wah! hari ni macam ceria je aku sapa orang kan? mau tak nye.. hari ni last sekolah esok dah stat cuti raya.. sambung sampai hari Selasa.. huh! jenuh makan daging ni.. mudah-mudahan tak jadi la macam tahun yang sudah2... sakit perut penangan daging lembu yang berlambak di rumah..

untuk entry kali ni aku nak ucapkan "Selamat Hari Raya Aidiladha" kepada yang sudi singgah ke blog picisan aku ni... terima kasih banyak2 sudi baca tulisan aku yang merapu tak tentu arah kadang2 tu... aku manusia biasa.. memohon maaf jika ada sebarang salah silap penulisan yang menguris hati sesiapa yang membaca... maaf yek!





pic google..


*selamat makan rendang daging korban... lepas tu cari ayaq nyioq tau..!

2 comments:

Citarasa Rinduan said...

eja...
selamat hari raya qurban jua utk eja sklrg..
tak balik muor ker??

sure en suami kamu dok bayang2 kampung tercinta.. hehehe

PS; eh.. mana kamu ada salah...
kita 0-0 ya

ejaescobart said...

Ayu,


tak balik raya tahun ni.. tu pasal la dia tengok lembu pun boleh termenung jauh...

ye ke x der salah..? 0-0 pun 0-0 la... :)