Sunday, November 20, 2011

mi sanggul & sanggul beracun..

Sabtu..

dah nak masuk tengah malam..


lepas je tengok Buletin Utama, aku sambung dengan Masterchef Malaysia (MM).. layang MM punya pasal terasa lapar.. perabih mi sanggul goreng yang Bonda buat Maghrib tadi..

dah abis MM ingat nak masuk tido dah.. terklik Channel 105 Astro Prima.. ada "Sanggul Beracun"
entry penah di buat oleh kak AA di sini..

walaupun telefilem ni sebenarnya dah berkali-kali di tayang.. kali ni baru aku berkesempatan tengok.. sebab apa? Bonda & hero kecik tido depan tv.. dorang 'teman' kan aku tgk cerita ni..hehe..

memang setuju dengan kak AA.. cerita ni best.. padan laa kak AA dah layan cerita ni sampai 3 kali..








*cuma satu je soalan.. orang dulu2 zaman Malayan Union memang simpan kuku panjang ek? :P

5 comments:

Citarasa Rinduan said...

ayu belum dapat layann lagi..........

malam nie pi tengok payung emas... heheh

saniah said...

eja...laa akak belum tgk lagi cerita ni..dengar cerita menang banyak hadiah hari tu..mesti best kan..suka tgk era fazira tu

ejaescobart said...

Ayu,

best ka cita payung emas tu? tak pa nanti Eja layan kat Tonton pulak.. :)



Kak Saniah,

memang best cita dia.. memang layak menang masa Anugerah Skrin hari tu..

mati2 dok ingat cita hantu dulu.. rugi tak tengok masa mula2 tayang..kurang iklan.. tapi malam tadi tengok banyak kali iklan..

azieazah said...

Best, kan?

Zaman dulu sebelum merdeka, kalu pompuan kelap dan kabaretnya yang sedikit moden tu, memang la simpan kuku panjang.

Orang kampung tidak lah.

ejaescobart said...

kak AA..

memang best.. rugi tak tengok dari awal tayang..

ingatkan suma org zaman dulu kuku pendek2.. hehehe