Friday, November 25, 2011

Jumaat datang lagii....

dah Jumaat..


penghulu segala hari.. alhamdulillah.. kerja-kerja aku dah siap kat sekolah.. (kerja aku je laa.. orang lain punya aku tatau..)

semalam pergi sekolah lagi.. selesaikan hal penyerahan bantuan RN100 kat parents.. masih ada 7-8 orang waris tak tuntut duit.. mungkin tak tau berita atau mungkin ada di luar daerah.. kot laa jalan-jalan.. maklumlah cuti sekolah...


pagi tadi best je santai kat rumah sambil layan cekodok pisang.. cekodok jagung.. Bonda pulak buat mi sanggul goreng.. memang terbaekk...

dalam dok sedap layan segala macam cekodok.. ada pulak yang call aku.. rupanya pihak sekolah.. memang panggilan yang tak best.. rupanya mintak aku ke sekolah lagi hari ni.. untuk bagi maklumat guru utk diisi dalam e-Prestasi.. macam aku pulak pentadbir sekolah hari-hari kena p sekolah.. sabarrr je laa..

lepas solat Jumaat karang la aku cadang nak gerak.. lagi pun orang opis semua pakat balik rumah.. pukul 3 karang baru ada di sekolah... jadi.. ada baiknya aku layan mata aku sekejap..



daaa...





*tak best kan? bila time cuti2 ni ada saja yang call soh p sekolah.. hish!

2 comments:

azieazah said...

Kes macam ni, yang jadi mangsa selalunya cikgu yang duduk dekat dengan skolah.

Lain kali, bila dapat call, bagitau awak berada di luar negara! hahahaha

ejaescobart said...

Kak AA,

mula tu ingat nak ckp camtu jugak..tapi tak boleh ..pasai dia dah tau next week baru Eja tak dak sini...