Tuesday, November 22, 2011

bola dah menang.. ibubapa tahun 6 boleh berdendang mulai Khamis ni...

Selasa...


semua blog, FB tak habis2 cerita bab bolasepak Sukan SEA semalam.. aku yang tak tengok bola malam tadi, rasa cam tengok sama je.. sebab dok baca status & entry kengkawan yang tengok perlawanan malam tadi.. terima kasih banyak pada yang rajin update.. beruntung aku.. hehe..


tahniah buat skuad Harimau Muda..


*************


hari ni aku ke sekolah lagi.. menyiapkan kerja-kerja yang tak dapat diselesaikan semalam gara-gara 'pembantu' yang aku bawak pi tolong orang lain buat kerja.. buang karan betol.. mujur aku tak belanja KFC.. walaupun niat tu ada... jimattt duit akakk...! :D


sebelum entry ni aku taip, melawat sekejap portal PPD daerah aku.. ada arahan baru dikeluarkan awal pagi tadi.. mintak pihak sekolah buat majlis penyerahan bantuan RM100 kepada murid tahun 6.. laaaa... Khamis lepas arahan dikeluarkan bantuan RM100 untuk tahun 6 hanya akan diserah pada awal tahun 2012 semasa murid-murid tu ke tingkatan 1/2012... hadoii... pening kepala.. sat-sat kata jangan bagi.. sat-sat kata bagi pulak...


hmm.. yang cikgu-cikgu ni kena laa mai sekolah pulak utk serahkan duit tu pada waris.. mmm... tak siap jugak laa kerja aku nanti...





*macam ni laa bila jadi orang bawahan.. dah macam mentimun....

No comments: