Friday, November 11, 2011

11.11.11 - today is the day

Jumaat..


berderet 111111... macam2 komen kawan di FB aku tengok.. ada yang macam tak puas ati pasal tarikh 11.11.11.. pada aku tarikh ni istimewa.. sebab? sebab today is my birthday.. hehehe...


alhamdulillah.. syukur daku buat Allah swt.. kerana aku masih lagi diberi peluang bernafas di bumi Mu ya Allah.. mudahan aku diberkati olehMU.. dipermudahkan segala urusan.. dikurniakan kebahagiaan dunia dan akhirat...diberi kesihatan yang baik...


terima kasih tak terhingga buat rakan taulan yang mengucapkan selamat sama ada di FB atau di hanphone... tak terjawab aku pagi tadi.. paling terharu.. masa di kaunter TM untuk bayar bil.. cashier di kaunter tetiba cakap kat aku "hepi besday" .. blur sekejap aku tadi.. sebab otak dok ligat pikir berapa nak bayar bil tu... hehehe... :D


dek kerana malam kelmarin dah balun kek sampai 4 jenis.. malam ni menguap laa bak kata Bonda.. tapi aku rasa cam nak makan 'samting' special la...





sate.. special ke?


2 comments:

kirana nakia said...

Happy birthday dearie...fren forever..:)

ejaescobart said...

tengkiu dear... fren forever!