Wednesday, November 16, 2011

cuti yang tak cuti... cemana tu?

Rabu..


baru berkesempatan update entry... dah laa blog pun x dak sapa nak singgah.. pemalas nak update lagggii laa tak dak sapa nak jengok... :(


semalam baru je habis Hari Anugerah Kecemerlangan.. atau bahasa mudah cam aku skolah dulu-dulu.. hari penyampaian hadiah... alhamdulillah selesai satu bab.. dok menunggu 2-3 bab lagi..


sepatutnya hari ni aku bercuti... sekolah dapat cuti peristiwa sempena program semalam.. tapi aku masih kat sekolah.. nak masukkan data murid tahun 1.. server pulak slow.. rasanya ramai sangat kot yang bukak laman SPPBS... nak buat camno.. dah hujung-hujung ni laa cikgu-cikgu baru ada peluang nak key in data.. (tak mau nak ngaku buat keja last minit)


dari pagi aku dok kat sekolah.. data yang boleh aku masuk baru 4-5 orang... bayangkan asik nak kena refesh je.. tak ke hangin satu badan..

mujur laa tadi lunch aku ada yang sudi belanja... tima kasih kak Anisah.. huh! bukan calang2 lunch aku hari ni... KFC tomyam... kenyang jadi musang hari ni..




*tapi kalau sistem tak bulih2 jugak.. harus aku jadi musang lagi balik karang.. grrr....

No comments: