Saturday, April 30, 2011

berakhir sebuah penantian..

tajuk entry dah macam tajuk filem dah aku rasa... sebenarnya tajuk ni aku tujukan utk bestfren aku Syikin.. aku pernah post entry pasal dia.. di sini

hari ni merupakan hari bersejarah buat Syikin... dah selamat pun jadi isteri orang.. majlis akad nikah dijalankan di Masjid Kg Kedah.. aku tak tau apa nama mesjid tu... cuma aku tak berpeluang utk melihat sendiri acara akad nikah tadi memandangkan pengantin perempuan hanya menunggu di rumah sahaja... segala debaran yang dirasa (aku agak saja.. tapi aku amat pasti dia memang berdebar tadi..) dah pun berakhir.. tinggal esok saja lagi utk majlis kenduri kendara.. segala persiapan giat dilaksanakan dek makcik2 sekitar rumah kami (aku dan Syikin berjiran)..

sama cantik & sama padan kedua mempelai.. suami Syikin memang pemalu orang nye.. jenuh mintak berposing tadi...

apa pun aku hepi sangat tengok dorang tadi..aku doakan Syikin bahagia hingga hujung nyawa.. aminnn...




*pelik rasa bila aku dimintak jadi pengapit..


oh ya pic aku upload kendian ye.. jap lagi nak ke besday party plak.. huh! dah macam menteri busy memanjang..

No comments: