Friday, April 22, 2011

jeles dengan Azie Azah..

apahal le tetiba aku nak jeles dengan akak AA ni.. bukan satu tempat kerja pun.. bukan duduk sebelah rumah pun.. abih tu kenapa nak jeles pulak..


ye laa aku jeles pasal hari ni kak AA leh lepak kat PWTC tu.. bersenggol-senggolan dengan buku (diulang dengan buku ye.. bukan yang lain..) jeles nya akuu.... kalau laa aku memang di KL semestinya aku dah sampai ke Pesta ituuuu...




hajat memang la nak jengah jugak ke sana.. tapi memandangkan tabung ayam tinggal satu je.. jadi tak dapat laa nak pegi.. kalau pegi jugak.. bimbang tabung makin ringan.. silap haribulan makan bubur laa sampai bulan depan.. huhu..

hajat hati kalau aku singgah ke Pesta ..(banyak nor hajatnye...) .. nak cari Sutera Bidadari.. sequel dari novel yang baru je habis baca minggu lepas Cinta Sufi.. khabarnya pelancaran novel thriller dari Ramlee Awang Murshid ni pada 30 April.. hish! tak sabar betul la nak baca kesudahan novel bersiri ni..




atas sebab novel ini lah menyebabkan aku jeles dengan kak AA.. hehehe...






*jangan marah ye akak AA.. gurau2 je...

No comments: