Tuesday, April 26, 2011

huh! sibuk??

sibuk.. alasan biasa bila tak dapat nak post entry.. tapi aku memang sibuk.. sebab hujung bulan ni dah nak kena update segala data cikgu2 & bukan cikgu di sekolah.. kemdian awal bulan depan dah nak hantar segala macam data tu ke PPD..

pada yang dah biasa buat tugas ni mungkin tak rasa apa2.. tapi bagi aku.. memang berratt laa jugak nak laksanakan dengan hanya mendapat maklumat cara2 kendali dalam taklimat singkat tak sampai pun 2 jam.. huh! ekspress gila..

3 comments:

azieazah said...

Kalu dah sibuk, jangan sampai lupa makan dan mandi plak eh.. hehehe

ejaescobart said...

setakat ni belum pernah lagi jadi macam tu... hehehe... :)

shila said...

kalau data memang cam tu.... kalau kat jb ada portal khas utk cikgu2 data jb...
tiap hujung bulan update laporan pengesahan utk hantarkat ppd...
15.4 ni kena hantar data ADaPP laks...
kadang2 memang tak cukup tgn...