Thursday, April 21, 2011

terima kasih..

tak tau nak tulis apa malam ni... kerja sekolah berlambak bawak balik rumah tadi... jap lagi hero kecik tido boleh la buat...

dalam dok bosan belek blog terpandang la follower aku tu.. rupanya dah bertambah lagi sorang...

dan yang buatkan rasa terharu tu.. follower aku bukan calang2 orang...pelakon, pelawak & wartawan terkenal suatu waktu dulu.. (sekarang pun fofular jugak tau...) taklain tak bukan kak Fauziah Samad a.k.a akak Monaliza Santan Berlada..

boleh dikatakan setiap kali aku jengah blog aku ni.. mesti singgah blog dia.. kat sini




macam-macam cerita boleh baca kat blog kak jee ni.. dari kisah zaman dia jadi wartawan dulu sampai laa bab masakan... memang terbaik... tak tertumpu pada satu konsep je...

tu dia.. dalam tak tau nak taip apa.. panjang jugak laa aku ngomel malam ni...


*jenuh nak tunggu hero kecik ni tak mau tido2 lagi...

No comments: