Saturday, April 30, 2011

dia datang lagi

balik je dari rumah Syikin tadi aku boleh tertido sampai kul 5.. tu dia.. tu baru jadi orang2 sibuk di majlis.. belum jadi tuan rumah lagi...

sebenarnya bukan la niat aku nak tido pun.. (sila percaya) aku cuma nak tidokan hero kecik... alih2 aku pun ter-join the club... heheh..

bangun je tadi badan hero rasa dedar... aisey.. ni yang tak best ni...

terus bagi ubat.. mujur laa ubat pun kaler oren.. sama kaler dengan Scott's Emulsion.. dia ingat yang dia makan tu vitamin tu laa.. (hero panggil SE tu minamin...) lepas makan je elok pulak dok melompat main sakan.. kuar peluh mengalahkan orang keja bendang..

ni sebelum tido tadi badan panas balik.. aku bagi siap2 ubat... kemdian siap tempek cool fever patch kat dahi.. harap2 esok tu lega dah laa..


*tadi aku check diari.. setiap ujung bulan hero kecik mesti nak d*mam... memang cenggitu ke ha? ada sesapa tau bleh tolong bagi info x? isau jugak sebenarnye ni..

No comments: