Saturday, April 2, 2011

letih menanda...

baru je sudah menanda kertas ujian pengesanan 1 utk subjek matematik tahun 2 & 3.. kertas ujian dibeli dari Majlis Guru Besar daerah Kerian.. jadi soalan beli ni biasanya susah laa sikit.. arasnya di naikkan...

utk tahun 3 aku tak laa risa sangat.. cuma frust utk seorang dua murid je... ada yang tak disangka2 boleh pulak gagal... hish! heran aku.. dalam kelas bila tanya ok je.. kerja rumah pun boleh je buat.. semua betul je...

yang tahun 2 pulak ada yang mengejutkan... apa taknya.. murid LINUS boleh dapat markah 70% tak ke luar biasa tu.. sedangkan murid2 perdana ni ada yang 40% je.. jenuh laa aku nak buat post mortem lepas ni...

bila cita pasal LINUS ni.. aku masih ada seorang murid lagi utk diberi ujian saringan lisan.. hari aku dah beria dengan ABM bagai.. alih2 budaknye pulak tak datang sekolah... ni nak kena tunggu esok pulak .. kot2 dia datang sekolah boleh laa aku habiskan dalam 1 hari je.. lepas tu nak tunggu soalan ujian saringan bertulis pulak...

harap2 kedua-duanya lulus laa... kalau tak jenuh jugak laa aku nak buat 2 kaedah p&p utk murid perdana dan LINUS ni...




*kenapa tak boleh nak baca entry tice sue ni? diprivatekan oleh sebab apa? huhu... sedihnye... :(

2 comments:

azieazah said...

Kesian para cikgu yang sungguh prihatin tntang perkembangan akademik anak murid...

Tabik lah.

ejaescobart said...

kak Azie

terima kasih....