Monday, August 2, 2010

Tag dari Nakia...

salam pagi isnin.. dah lama tak kena tag.. ni nak jawab sat sebelum masuk kelas... (la ni tgh free..)


1. Adakah anda rasa hot?
dak pun.. pasai la ni tengah hujan.. sejukkk saja.. tambah plak aku x jumpak budak2 lagi.. so x dak kes aku nak hot.. muehehehehe...



2. Upload wallpaper lapotp/pc yang anda gunakan sekarang dan nyatakan sebab..


ni laa wallpaper laptop aku.. sebab?? tiap kali aku tgk.. aku pun tersenyum jugak.. cool sket bila time2 aku hot..


3. Kali terakhir makan pizza?
kalau tak silap 2 bulan lepas kot...



4. Lagu terakhir anda dengar
aku tatau tajuk lagu tu.. last aku dengaq kat radio era masa dalam keta nak mai skolah tadi...



5. Apa anda buat selain menyelesaikan tag ini?
tak buat apa..



6. Selain nama sendiri, anda dipanggil dengan nama apa?
maksu, acu, eja, akma (nama aku kat skolah..)


7. Tag lagi 4 orang
belinda adzmi
suriyati
kak AA
rafshila


8. Berikan 5 yang anda tahu tentang yang mentag anda?
tinggi
minat gila dengan Wings (pasai tu blog dia buh gemala saktiku.. peberet song dia laa tu..)
dulu lecturer kat UM la ni keja dengan perodua..
kawan baik aku
member lena semeja time kat TI dulu (hahahhaha..)

2 comments:

kirana nakia said...

hahaha..member selena kat meja dulu buat aku terkenang zaman TI..huhuuh..love you ja..friend forever..:)

ejaescobart said...

hahaha... aku memang x leh lupa laa zaman tu.. tambah2 time cikgu Khor ngajaq... :)