Monday, August 9, 2010

award ...

salam.. dah cool sket.. ni ada award yang dah berkurun aku x kutip.. suma dari surie.. member masa ngaji kat itm dulu.. tima kasih yee..

ada soklan plak nak kena jawab.. ni yang lemah ni...

1. Thank and link the person that gave you the award

tima kasih ye surie..


2. Pass this award to 15 other bloggers you've recently discoveres and think are fantastic ~
mak aih.. sampai 15?

1. nakia
2. hezrin
3. kak AA
4. kak LG
5. emi
6. shila
7. yong

dah.. aku ada 7 je.. yang lagi 8 sesapa je laa yang singgah.. sudi2kan laa ye...

3. Contact them and tell them that they've won the award
woraits!!!

4. State 7 things about youself

- agak sensitip.. kadang2 bleh sentap jugak.. :D
- murid aku cakap aku garang.. ye laa tu kot.. :)
- tak suka marah tapi kalau dah marah.. kalah godzilla... hahhaahaha..
- lebih suka baca sok kaba kat internet dari beli.. sep suit beb!
- suka meronda kat blog2 orang..
- suka jenjalan.. especially time dah gaji... ahaks!
- suka layan FB tgk gambar kengkawan lama yang dah totally different.. hahaha.. (termasuk laa aku...)