Monday, August 23, 2010

sinar kembali menjelma..

salam.. tajuk dah macam judul cerekarama plak... hari ni aku dah ada kat rumah.. mak dah discharge petang semalam.. alhamdulillah mak semakin pulih..

follow up dengan doktor pakar di Penang selepas ni.. tunggu surat appointment dari hospital Taiping je lagi.. suspen jugak..

aku? hari ni MC lagi.. cuti dah abih.. badan sakit2.. maklum laa kena tidoq ateh lantai.. sejuk plak tu.. huhuhu.. dah laa Taiping selalu hujan... mujur laa dengan pertolongan lemak2 kat badan aku ni dapat jugak laa tahan rasa sejuk...

aku masih lagi rasa pening2 mungkin sebab tak cukup tidoq.. jadi aku nak sambung pembaringan aku.. nanti aku update lagi..

p/s: kepada kengkawan yang mendoakan kesejahteraan bondaku.. jutaan terima kasih aku ucapakan.. pada yang sudi bacakan yassin utk mak.. hanya Allah Taala yang dapat balas budi baik kalian..

1 comment:

Anonymous said...

salam kenal..saya dah follow awk... jom tukar2 blog list..boleh?