Monday, August 9, 2010

lagi manusia spesis 'mutant' dijumpai..

salam.. aku baru ja tgk brita tadi... sedih, geram, marah.. suma ada masa tgk pasai janin yang di lempar ke dalam tong sampai dari tingkat atas pangsapuri... pada aku.. memang lahanat!! (sori.. aku emo skit mlm ni..) memang bukan manusia laa yang buat benda ni..

dah laa gugurkan kandungan.. pastu bleh plak buang macam buang kertas bungkus nasik lemak je.. hadoiii... dia tak pikir ke kalau dia dulu mak pak dia buat cam tu amcam?? eh.. kalau mak pak dia buat cam tu.. sah2 laa dia pun tak sempat nak buang janin dia tu kan.. pasai dia pun dah kiok dulu..
iskkk.. tak buleh aih... gerammm jaa rasa..

dan aku rasa yang sanggup buat perkara2 cam ni adalah manusia spesis kacuk mutant ni... kalau tak dia sure tak buat lagu ni.. kurang2 dia ngandung bagi cukup bulan pastu bersalin.. pastu serah anak tu kat spital kaa tak pun kat jabatan kebajikan kaa... (itu pun kalau dia x buang cam kes 2 hari lepas..)


dah tak leh nak taip.. nak cool kan hati dulu...


tak dak kena mengena mutant yang aku bayangkan...

No comments: