Thursday, August 12, 2010

1st ramadhan di sekolah...

salam.. semalam aku berpuasa di rumah.. hari ni hari pertama berpuasa di sekolah... pagi2 memang x der P&P semua guru terlibat dengan tadarus Al-Quran selama sejam sepanjang bulan ramadhan ni... aku pilih siap2 nak ajar budak2 yang baca Iqra`1 saja.. best kan?! senang je.. ajar budak2 tahun 1 baca a, ba, ta, sa, ja.. dah tu aku ada pembantu (rakan pembimbing sebaya) seramai 4 orang.. lagi senang laa kerja aku.. huh! i loikeee!

semlm aku berbuka dengan bubur lambuk (my mom style) denga kuetiow goreng.. lepas tu ada pisang yang dah ranum (pengasuh ammar yang bagi).. aku lenyek2 jadi laa cekodok.. simple je juadah berbuka aku semlm.. pic sebagai bukti aku tak dan nak amik.. sori ye.. tapi percaya laa aku tak tipu... serius ni....

hari ni belum tau lagi apa menu nye.. dalam peti ais tu ada daging dengan udang.. lum pikir lagi nak jadi apa bahan2 tu..

ok laa aku nak sambung taip lesson plan.. malam karang aku update lagi..


daaaa...

2 comments:

Anonymous said...

lesson plan hang bertaip ka.... sakan la.... aku tulis tgn ja

ejaescobart said...

aku taip laa pasai tulisan aku cam cakaq ayam.. kena plak la ni kena sindrom tangan kebas..