Tuesday, August 10, 2010

salam ramadhan..

salam.. aku pasti dan cukup pasti tadi suma org dok depan tv tunggu kemunculan YM Engku Tan Sri Dato' Sri Ibrahim bin Engku Ngah mengalahkan tunggu artis pujaan masing2... dan suma pun dah sedia maklum esok puasa!!! yay!!

di kesempatan ni, aku dan famili nak ucapkan selamat menjalankan ibadah puasa dan diharapkan ramadhan kali ini lebih bermakna buat semua yg singgah @ tersinggah dan terbaca entry aku kali ni.. harap maafkan aku kalau ada salah silap tertaip bahasa2 yang tak molek dipandangan korang semua..

siang tadi aku x sempat nak update @ singgah mana2 blog kengkawan sebab skolah aku blackout dari kul 10 sampai laa aku balik sekolah tadi.. huhuhuhu... paneh plak cuaca hari ni.. memang terbakar laa segala lemak2 yang ada kat aku ni memandangkan kelas aku hari ni sumanya lepas waktu rehat..

perancangan utk bersahur nanti blum ada lagi.. mungkin panaskan lauk yang ada tu je laa.. tak pun aku masak sardin je laa..yang selalu bersahur en suami je.. aku ni tak kisah.. bangun minum air + makan kurma pun dah ok.. mak aku biasa sahur dengan oat je.. tapi kalau terlebih rajin aku masak laa sket sayur ke kat dia nanti.. yang penting papadom mesti ada.. (tadi dah sambar 2 bungkus kat kedai mamak).. papadom tu menu wajib bulan puasa.. satu lagi telur masin.. hai.. jangan laa abis bulan puasa suma pakat kena darah tinggi...


aku suka telur masin macam ni.. tapi aku makan yang putih je..

1 comment:

Ilhamny.com said...

hahaha, sama la ben pun, suka telur asin, makan yg putih jek..yg putih tu lg masin lg best,
sib baik hubby mkn yg kuning jek..so, senang, dia amik kuninh, ben amik putih..jimat..