Friday, June 25, 2010

yeahooo... !!

salam.. yeahoo... best nye dah ari jumaat.. sok dah bleh lepak2 kat umah... (ceh! mcm laa minggu lepas aku x cuti.. heheh...) esok plan nak buat apa ye??

aku rasa.. hari ni laa hari paling best dalam minggu ni... dengan cuaca redup.. (cam nak ujan tapi x ujan lagi) gosip2 pasal isu aku pun dah senyap.. tu yang buat kan rasa bertambah best tu....

cuma tadi pagi je agak terganggu sket ke'best' tan hari jumaat aku... tengah aku mengajaq tahun 1 tetiba datang sorang cikgu lama (yang dah nak pencen) trus sound dari koridor.. "berapa jam ngajaq kelas ni?"

eh! eh! apahal plak nak tanya aku cam tu?? dengan penuh spontan walau aku bukan artis lam rancangan spontan.. dan aku memang suka rancangan spontan yang ada afdlin tu.. aku trus sound dia balik "awat? ada masalah ka saya mengajar kelas ni???" terkedu org tua tu.. dan dan cakap dia saja tanya ja...

dak laa yang dia dok kalut aku nak ajaq berapa jam pun aku punya suka laa.. lagi pun memang kelas tahun 1 tu aku kena ajaq 3 masa = 1 jam setengah.. so, WTH u nak tanya cam tu kat i??? tak sukee.. tak suke...

tapi dah ok laa lepas tu.. sebab aku bleh jawap trus soalan dia.. kita cam main badminton laa.. aku leh sambut bola tanggung dia... muaahahaha.. aku sukaaa... yeahooo... janji hati aku gumbira... ada aku kesah hal orang lain???


p/s: lately aku perasan.. kemahiran membidas kata2 org semakin meningkat.. syabas buat diri aku.. :P

eh! korang ada idea x nak bagi aku? esok nak wat aktiviti apa yang menarik...? gaji dah dapat ni... muehehehhe...

No comments: