Monday, June 28, 2010

setem..




salam..semlm kat channel citra ada filem setem... memang filem yang aku tunggu2 nak tengok... ye laa korang leh aa dok ket pekan besar.. aku ni dok kg je.. mana laa nak bleh gi tengok kat TGV ke kat GSC ke.. even cita ni dah 2 tahun kluar kat panggung dan aku memang terlambat 2 tahun nak nengok.. tapi aku memang puas ati tgk cita ni... cita genre cam ni laa yg aku suka.. nampak cam simple je jalan cita.. tapi memang x jemu..

satu lagi yang buatkan aku memang nak tgk cita ni pasal aktor kesukaan aku pun ada.. hehehhe... sapa lagi... Afdlin Shauki la.... memang best!!

joe & sidi.. best!!


suma yg terlibat lam filem ni menag best... aku suka.. syabas pada Khabir Bhatia,. n all the stars...




ok laa.. nak masuk kelas satni sambung lain..


daa...

2 comments:

Ilhamny.com said...

mmg best gilerr..gelak sampai sakit perut2..tambah2 tang part posmen tu..dia punyerr rompakan ala2 ocean eleven..

ejaescobart said...

betoi2... tadi ni balik tgk lagi.. another addicted film lepas baik punya cilok..