Monday, June 21, 2010

blues..

salam.. hari ni hari pertama persekolahan bagi semester 2.. huhuhu.. letih pasal kenduri semlm pun belum habis lagi.. dah tu minggu ni aku on duty plak... adehhh...

pagi tadi ammar yang 'kejutkan' aku kul 5 pagi.. merengek nak susu.. mujur laa 'jam' tu bunyi awai.. kalau tak aku rasa soheh dah aku terbabas...

alhamdulillah Allah Taala makbulkan doa aku... nak tau apa aku mintak?? aku mintak supaya hari ni ujan.. so, aku x yah laa bagi ucapan kat perhimpunan... hehhehe... korang pun tau kan.. aku ni nebes (nervous) bila nak wat public speaking ni... dulu masa kat itm pun aku kena wat presentation kat dalam kelas.. masa tu memang rasa cam nak demam pun ada... time tu jugak laa perut sat rasa sakit sat rasa dak...

so.. pagi tadi masa on the way dari umah.. ujan dah stat rintik2.. sampai sekolah je.. tgk cam nak cerah... aku memang susah ati dah.... walau pun teks aku dan siapkan.. tapi aku tetap rasa gelabah... erghhh.. x suka nya situasi ni...

aku rasa budak2 sempat beratur kat perhimpunan dalam 3-4 minit je kot.. pastu dah stat gerimis... member yg sama on duty dgn aku dah arahkan budak2 masuk kelas.. yeahooo!!! lega aihh... thanks zana...

ujan stat turun dari awai pagi tadi sampai laa sekarang time aku dok taip entri ni... hehehe... sejuk sket...

aku tgk cikgu2 lain suma masing2 mood tak dak... suma asik mengeluh je... cemana x ngeluh.. cuti dah abih.. poket pun agak nak kering... pastu dengan cuaca lembab cam ni.. masing2 mandom jaa... termasuk laa aku...

oh ya! semlm kenduri berlangsung dengan sukses nya... semua acara mengikut perancangan.. alhamdulillah... lauk pauk2 pun cukup.. mula2 tu berdebar jugak.. ye laa mana tau ada yang x dapat nak datang.. kan ke semlm ahad.. ramai yg nak hantar anak balik asrama laa.. kenduri kawen pun banyak jugak... alhamdulillah dah selesai... cuma tadi masa aku kluar umah.. umah belum siap berkemas lagi... rasa2 en suami MC ari ni.. nak uruskan rumah.. thanks dear... :)

ok laa jam pun dah 110.. time balik ni.. aku pun nak buat2 kalut nak balik laa...

jumpa lagi...


daaa....

2 comments:

Anonymous said...

eja.... aku pun x best ni hari isnin..... nagntuk...
kat list blog ko tu ada tak yg aku kenal.... kalau der aku nak tau yg mana sat.... saja nak boh kat blog aku juga

ejaescobart said...

aku x sure ko kenal ke x.. ada member lama skolah aku.. ko try aa jengah..