Saturday, June 5, 2010

cuti sekolah yay!!

salam.. hari ni dah mula cuti pertengahan tahun... 16 hari cuti... yay!! bila dah start cuti skolah apa lagi laa ramai laa yang pakat2 nak menikah.. cam hari ni aku attend majlis akad nikah anak sedara aku... (read: anak cousin) kat bangi.. plan awal aku akan gerak balik ke Muo pagi ni.. atas sebab2 yg leh diterima akal.. plan bertukar!! (baca dengan nada ultraman).. so aku pun attend laa sama majlis tu.. yang wat x sedap nya.. aku plak x bawak baju kurung extra utk majlis ni.. so aku bantai je laa pakai seluar.. ah! lantak laa bukan aku attend kawen raja.. lagi pun aku tgk tadi ada jugak laa rombongan dari sebelah pompuan yang pakai seluar jugak.. kira ok laa tu... lagi pun bukan ada sapa nak pandang aku yg sibuk kendong anak pi mai pi mai... kan? (pergh... panjang nya alasan aku.... iskk.. bayangkan laa kalau murid2 aku bagi alasan panjang2 cam gini... apa laa aku nak buat dengan depa noo?)

ok berbalik pada majlis akad nikah tadi.. dijadualkan mula 1130pg.. tadi disebabkan jalan jem kat MRR2 pasai ada excident melibatkan 2 lokasi.. so pengantin lelaki sampai kat surau pun dah kul 1215.. dengan khutbah tok kadi dalam 15 minit... akhirnya selesai laa akad nikah.. terbina laa satu lagi masjid.. alhamdulillah..

ok laa aku ni sebenaqnya kat umah cousin aku ni.... suma rombongan cik kiah dah lena dah.. nanti laa aku update lagi bila kesempatan...

daa...

No comments: