Saturday, June 19, 2010

happy father's day


salam.. hari ni sabtu 19 jun bersamaan hari bapa bagi tahun 2010.. jadi aku nak ucapkan selamat hari bapa kepada suma bapak, papa, abah, abi,walid, daddy, ayah dan segala waktu dengannya... semoga menjadi bapa yang penyayang, mithali dan cool... tak lupa jugak utk en suami selamat hari bapa laa ye.. sorry laa dear present tak der tahun ni... agak semput penghujung bulan ni..

hari ni sabtu, jenuh laa suma org bertungkus lumus nak kemas rumah... nak buang sawang.. nak mop lantai.. ni bukan sebab nak sambut raya.. tapi pasal esok ada nak buat kenduri sket.. sempena sambut cucu baru (mak aku ler bukan aku..), sempena ammar dah 1 tahun.. buat laa tahlil sket utk arwah abah... dah nak masuk 4 tahun.. kejap je rasa.. moga roh abah bahagia di samping Allah Taala....

esok laa jugak aku nak prepare utk hari isni... arghh.... bohsannya nak jumpak isnin ni... kalau isnin2 yang lepas ok laa.. huhuhu... dah laa aku on duty plak.. iskkk... virus M mula laa nak merebak ni.. ya Allah kau hindarkan laa aku dari penyakit bermalas malasan ni... aminnn

ok laa subuh pun dah x lama lagi... aku nak get ready ni..



daa...

No comments: