Tuesday, June 22, 2010

adakah aku dianiaya??

salam.. entri kali ni aku nak cita pasal keja aku.. aku baru dapat tau yang guru2 mengajar kelas LINUS (program Literasi dan Numerasi dari Kementerian Pelajaran Malaysia) mesti mempunyai pengalaman mengajar Bahasa Melayu (BM) sekurang2 nya 5 tahun... sedangkan aku?? baru tahun pertama mengajar BM tahun 1 pulak tu... aduhh...

dan murid2 ni kena lalui saringan 1 hingga 3... kalau saringan 3 pun dorang ni tak lepas alamat aku akan dapat kunjungan dari pihak Jabatan Pelajaran Perak laa... huhuhuhu...

setakat ni murid2 aku belum ada lagi yang lepas saringan 1 & 2... itu yang merisaukan aku.. kalau2 aku yang akan diambil tindakan... cemana??

adakah aku dianiaya??? tidakk... dah setengah tahun baru aku tau pasal hal ni... iskkk yang buatkan rasa camtu sebab cikgu yang lagi sorang yang sama2 terlibat dengan prog ni ada pengalaman lebih dari 5 tahun x silap aku.. tapi di beri kelas Perdana (murid yang pandai baca
dan menulis) sedangkan aku??? ada budak aku nak tulis nama sendiri pun tak lepas lagi... uwaaaaaaaa!!!!!!! tak sukaa .. tak sukaa....

ok laa aku ada kelas.. bye!

No comments: