Thursday, June 10, 2010

salam.. kat bawah ni ada pic yang sempat aku snap masa on the way ke kl tempoh hari... kejadian berlaku sekitar jam 7 mlm.. masa tu baru lepas jelapang... en suami drive keta macam biasa.. di depan keta kami ada sebuah iswara aeroback kaler itam.. bawak bleh tahan laju jugak laa... tetiba satu objek melayang ke cermin depan kereta.. berdentum bunyi.. aku dah menjerit.. terpikir kan cermin pecah.. tapi objek yg 'singgah' kat cermin tu jatuh ke jalan.. yang tinggal hanyalah kesan pada cermin ja..

nampak x kesan macam calitan berus kaler itam tu?

jenuh laa aku pikir apa kebenda objek tu.. nak kata burung tapi kenapa x der kesan darah pulak.. last2 baru teringat sebelum kejadian ada serpihan tayar kat tengah jalan (aku rasa serpihan tayar lori yang meletop).. kereta iswara aeroback tu terlanggar dengan tayar belakang dia.. tu yang bleh melayang singgah kat cermin keta tu.. kuss semangat....mujur time kejadian tu ammar aku dah transfer ke belakang..

satu lagi problem yang aku dok pikir, cemana nak kasi ilang kesan pada cermin tu...x kan nak tonyoh dengan kertas pasir plak kan? jahanam cermin tu... kalau taruk minyak ke thinner ke bleh ilang tak aaa??


moral : jgn suka2 langgar apa juga objek kat tgh highway..

No comments: