Thursday, June 10, 2010

salam.. dah 3 hari aku balik dari kl.. tapi x dan nak update.. maklumla.. wireless baru nak setting.. pastu dok mendobi x siap2 sampai 2 hari.. ni plak dah berbukit bukau dah baju2 dalam bakul tu tak lipat2 lagi.... adehh.. bercintanyaa....

ari selasa bawak ammar gi klinik untuk injection MMR... yang klakarnya tu ada lagi 2 baby pun kena inject jugak.. 2-2 menangis x hengat.. sakit le tu.. kalau aku pun nangis.. bukan sebab kena cucuk... tgk jarum pun aku dah ngeri.... ok berbalik pada cita ammar ni.. bila dia tgk je 2-2 baby girl tu nangis kena cucuk dia bleh sengih..pastu siap jerit2 cam baru menang loteri... aku ni dah risau dah.. dok sengih2 silap haribulan dia plak yang meraung lebih dari baby girl tu...

bila sampai turn ammar.. aku dah ready peluk dia kuat2.. dia ni sekarang kuat meronta.. kalau laa takat pegang biasa2 tu bleh terlepas ke bawah jugak la... mau x nye.. baru umor 1 tahun.. berat dah 11 kg.. kalau dia tido atas pangku tu memang kebas laa segala kaki, tangan, lengan, jejari aku yg kiut ni.. eh eh.. melalut plak.. sambung balik.... mula2 dia pandang je misi tu.. dok sengih2 lagi.. sengih cam kena ngorat je.. bila jarum masuk je ok lagi.. tapi bila ubat nak masuk je apa lagiiii menjerit satu klinik leh dengar suara dia.... tu laa dah kata jgn dok sengih2 kat org turn kita lum tau lagi... kata misi..

elok abih je cucuk bawak kluar dah sambung balik sengih.. siap tegor suma misi yg ada kat luar tu.. aku plak yg pelik.. tadi beria ja nangis.. aku dok pikir soheh dah demam budak ni nanti.. alhamdulillah.. setakat hari ni x dak laa plak tanda2 dia nak demam... ceria cam selalu je... lasak makin menjadi2 ada la...

oh ya.. dah kul 5 dah ni.. aku nak bersahur.. biasa laa bila nak sampai bulan ramadhan x lama lagi ni baru laa kalut nak membayar utang2 yang ada.. hari ni masuk hari kedua posa.. semlm bersahur nasik + paprik daging + telur goreng.. arini nasi impit dengan kuah kacang je kot..

ok laa dok taip x abih2.. satgi org azan, aku sahur air liur je kot...

daaa...



cam ni laa bih kuang dia sengih masa kat klinik kemarin....

No comments: