Friday, September 16, 2011

Selamat Hari Malaysia.

Jumaat..

semalam tido awal sebab letih benor.. mujur la hero pun tak banyak songeh elok je ikut aku masuk bilik... en suami tak ader sebab kerja malam...

hari ni cuti.. rasanya memang sesak laa shopping complex.. highway ke utara pun aku rasa boleh jadi sesak jugak.. masing-masing buat rombongan makan angin... pintu masuk ke Thailand tok sah cerita laa.. mesti la bertambah sesak..

apa pun, selamat menyambut hari Malaysia buat semua yang baca / singgah blog ni..







*heran kenapa nak melancong ke luar negara sedangkan kita bercuti menyambut Hari Malaysia?

4 comments:

Citarasa Rinduan said...

salam penghulu hari dan SALAM HARI MALAYSIA buat eja sekaluarga...

kemana hari ini??
mesti pi sambut hari malaysia.. kan>>

ejaescobart said...

Ayu..


selamat hari Malaysia... tak pi mana pun.. kat rumah je..

Kalamhati said...

Selamat Hari Malaysia..=)

ejaescobart said...

KH,

selamat hari Malaysia... :)