Thursday, September 29, 2011

guru besar oh! guru besar..

Khamis...



masih berkisar kisah semalam...



lupa aku nak cerita dalam entry semalam.. sebenarnya saja simpan satgi tak dak idea nak tulis utk entry hari ni pulak... hehehe.... ngelat sungguh!


dalam kelas tahun 1, lepas je murid yang gatal2 tu aku serah pada guru kelas.. datang pulak GB menjengah di pintu... aku ingatkan dia nak bagitau cuti Jumaat depan dah lulus.... ye laa aku ni bersangka baik laa kan... tak baik dok buruk sangka...


rupa-rupanya dia singgah semata-mata nak bagitau atau bahasa lebih mudah.. aku MESTI pastikan 4 orang murid LINUS numerasi yang tak lepas saringan 2 bulan Jun lepas melepasi saringan 3 nanti... fuh! kemain tinggi lagi expectation dia pada aku...


dan sebagai yang menurut perintah hanya menjawab.. saya cuba sedaya yang boleh.. akan cuba yang terbaik... cewah...! jawab mesti la yang manis2 belaka... karang cuti tak dapat pulak.... hehehehhehe..





yes ma'am!






* dah.. itu je entry aku hari ni...

No comments: