Wednesday, September 28, 2011

nak mintak cuti pun takut?

Rabu..



hari ni aku tengok mood GB macam ok je... nak try laa mintak... kot-kot la dia bagi..


untuk makluman GB aku tu pompuan ye.. jgn pikir aku nak mintak yang bukan-bukan pulak dari dia....


aku nak mintak cuti minggu depan 7hb Oktober... aku nak ke Kelantan... cousin aku nak nikah... kesian pulak aku tengok dah tak der sapa yang boleh ikut rombongan dia tu... dia tu pulak anak tunggal.. mak dia pulak (maksu aku.. adik bongsu arwah Abah) OKU-pekak & bisu.. ayah dia pulak dah lama meninggal... aku & adik beradik je laa jadi adik beradik dia...


iskk! macam sedih pulak cerita aku ni... cemana ek aku nak mengadap GB yang mood nya tak tentu sejak -dua menjak ni... risau aku...



aku pun taktau apa relevan gambar ni dengan entry...








*fuh! kiri fuh! kanan..

No comments: