Sunday, September 25, 2011

bila tak ambil kisah...

Ahad...


tadi petang ke stesen minyak.. nak isi angin tayar.. dah lebih dari 2 minggu tak isi.. rasa stering pun cam 'berat' sikit...

seperti biasa.. bab isi angin ni aku serahkan pada en suami.. sebab aku ni penakut sikit bab-bab jalan sensorang ni... ye laa sekarang ni penyangak ada di mana-mana... jadi langkag berjaga-jaga aku suruh je en suami yang isikan angin.... (amcam? ok tak alasan aku ni? hehehe...)

elok je en suami park sebelah pam tu.. mata aku terpandang sesuatu yang pelik.. lain macam je aku nampak jadual pressure pada sebelah bawah pam tu.. cuma sedara-sedari tengok.. tak ke menyusahkan orang nak tengok tu?.. padan la aku tengok en suami terteleng-teleng kepala dok tengok benda ni...


nampak cam ok je kan?









rupa-rupanya...




* inilah bila tak ada yang ambil kisah..

No comments: